Önkielégítés

Általában heti 3-4-szer végzek önkielégítést, de előfordul az is, hogy ez napi szinten ennyi.

Nekem fontos ez. Ha baj van és már ez sem okoz örömet akkor tényleg nagy a baj. A partneremmel minden rendben egyelőre mellesleg, nincs panaszom rá, csak nem vagyunk együtt minden nap. Nem is tudom mi lenne akkor, ha együtt élnénk. Biztos megszoknánk amúgy egy idő után, de eleinte durva lenne. A nyaralás alatt is nagyon sokat szeretkeztünk…ettünk, szívtunk, szeretkeztünk. Nagyon jó volt. Egy csomó dolgot kipróbáltunk, amikre eddig nem volt idő/lehetőség/erő.

Azt hiszem többet kéne sportolnom, és akkor mégjobban élvezném – rugalmasabb lennék. Nem mintha most egy bálna lennék a kis 60kg-mal.

Az előbb (előbb…egy órája) úgy határoztam megpróbálom lemeríteni az elemet a vibrimbe. Majdnem sikerült is, de sajnos nagyon elélveztem. Így jártam … (-: Egyébként nagyon nedves lett a puncim, ilyenkor még pár órán át simán folyok. Én örülök annak, hogy meg tudom dugni magam. Nem tudom más nőknek hogy megy vagy hogy nem megy ez. Én szeretem, hogy mindig sikerül.

Címkék: , ,

Vélemény, hozzászólás?

