Csupa nedv

Az milyen már, hogy annyira fel vagyok izgulva, hogy a vibrátoromról is csorog lefele, mert annyira nedves vagyok…?

Nem tudtam elélvezni és most bizsereg a puncim, meg folyik. ): Nagyon szomorú…a puncim is… várom a szerelmem, de ő csak holnap jön és be vagyok kattanva.  Hihetetlen, hogy több mint 1,5 év után is így rá vagyok izgulva. Csakis őrá, másra nem. Ugyan most szexéhes vagyok, de a vele való szexre éhezem, nem más farokra (jó a vibrim kivétel). Ilyenkor nem tudom kielégíteni sem magam…tök gáz. Szenvedek. Hahahaha…Már, ha az egész napos nedvességet és pinalé elfolyást szenvedésnek lehet nevezni. Holnap viszont nagyn meg fig dugni, érzem…lábra se tudok majd állni. Ajdejólezsmárvégre…. ahhhhhhh

Előző kapcsoaltaimban sose volt ilyen. Valahogy nagyon jó volt a szex, de mégsem tudtak kielégíteni, iletve nem voltam szerelmes, vagy ha mégis, akkor nem éreztem azt, hogy a másik szeretne. Így eddig minden pasimat megcsaltam, mindet. Most nem. ÉS a  legfurább, hogy még csak eszembe sem jut, hogy félrekeféljek.  Ideális állapot? Talán, de nagyon élvezem és azt akarom, hogy örökre így maradjon! (:

Címkék: ,

Vélemény, hozzászólás?

