Miért van az, hogy…

mikor felébred a szex utáni vágy az emberben mindenféle dolgot el tud képzelni csak hogy csillapíts éhségét?

Mint mondjuk az előbb, mielőtt kielégítettem volna magam, elképzeltem, hogy megfog, lahsaltat az ágyra, szétnyomja alábam és megdug úgy, hogy összeakad a szemem is… és mire végeztem addigra már nem tetszett ez a fantázia. Különben sem szeretem, ha nagyon kemény velem és cask dug-dug-dug…meg akkor fáj is egy idő után. Kidörzsölődik a hüvelyem (mndjuk kell neki vagy fél óra), illetve nem vagyok berendezkedve egy 20 cm benyomásnak…az övé azt hiszem 15-17 cm között lehet, sosem mértem meg, de ha be van durvulva betolja rendesen és ha túl durva akkor nekem fáj – nem tudom, hogy mit érint meg, vagy ér el ott, de nem kellemes a végén. Ellenben számomra ez az ideális méret…de még mennyire, hogy tökéletes. Perfect fallosz!!

Vagy éppen más…a két férfis felállás (amit mellesleg sosem próbáltam még): ha análisan is izgatom magam mindig fantáziálok arról, hogy ketten dugnak egyszerre. Vajon milyen lehet? Bár ilyenkor elég állatias hangulatom van és azt is elképzelem, hogy valaki még jól meg is szopat, hogy úgymondjam. Szóval három pasi és én. nyilvánvalóan nem bírnám sokáig…de kipróbálnám. Persze csakis akkor, ha tudnám, hogy amikor azt mondom, hogy elég (mindegy, hogy nekik elég-e vagy sem) akkor abbahagynánk. Biztosan nem hagynám őket félkészen, de nem vagyok egy kurva, akit úgy dugnak, ahogy akarnak.

A kurváról jut eszembe. Definiáltam magamban ezt a dolgot. Kurva az, aki nem szólhat bele az aktusba, csak dugják, kefélik, basszák, eltekitnve attól, hogy neki jó-e vagy sem. Lefogják, tiszteltlenek vele, megalázó a szex neki, szó nélküli szex. Persze árulhatja magát pénzért is (de ez nem ugyanaz, ott szolgáltatást kapsz, és a pasik a prostikat igeins hogy megbecsülik, sőt még hálásak is nekik), de nem egy nőt ismerek, aki csak hagyja hogy megdugják és valójában nem is élvezi, el sem tudja mondani egy férfinak sem, hogy mit akar, mert másra nem is kell nekik, mivel azonnal szétteszi nekik a lábát, ha kell, vagy épp orálba viszik el. Ez az abszolút no komment dolog számomra. Tehát kurva egyfajta igénytelen lét. Nem egyenlő a prostival.

Visszatérve a fantáziákra. Azt hiszem ezek is felkerülnek majd ide, miről fantáziálok. Őszintén és mocskosan.

A pasim is fantáziál. Mindig elmondja őket. Érdekes módon egy eltérő adottásgú nőre és rám tud elélvezni. Furcsa dolog ez, de nekem tetszik. Természetesen én igyekszem formában tartani magam, de egyelőre nem ez az elsődleges szempont sajnos. Azonban mindennek eljön a maga ideje.

Érdekes dolog, hogy a férfik mennyire a formák és alakok rabjai. Nem a csinos lányokra gondolok itt, hanem a mellekre, a popókra, a vénuszdombra… kerek, puha, esetleg keményebb, meleg, jó hozzáérni és ezt imádják. Az én párom is szeret fogdosni, csak úgy, mindegy hol vagyunk, én meg szeretem, ha hozzámér. Persze nem úgy fogdos, hogy benyúl a bugyimba és megujjaz az étterembe (vannak ilyen kifordult tuskók), hanem csak finomanm megsimogat, elismerően…én pedig kihúzom olyankor magam, hogy igen a tiéd mind…ő örül neki nagyon. Jók ezek az apró dolgok.

Nagy örömmel tölt el, hogy még évek múltán is jó a szexuális életünk. Nem hittem volna, hogy így fog alakulni. Azt hittem nem lesz jó. Persze vannak hullámvölgyek, mondjuk én elég hamar (hónapok alatt) megunok egy-egy pozitúrát, és igánylem a változatosságot, de minden egyes alkalom nagyon jó vele. Eszmény szerető. Mostanában mindig nagyon megdug…olyan, mintha megint a nagy szerelmi felhőbe lennénk és mindegy hol, mikor, de állandóan kész a szexre (persze én is) … illetve nekünk ez még el sem múlt. Imádom.

Sajnálom, hogy még senki nem kommentelt, de talán egyszer annak is eljön az ideje, hogy valaki ír ide.

Címkék: , , ,

2 hozzászólás to “Miért van az, hogy…”

  1. V Says:

    Hi
    Még együtt vagytok? Nem hiszem.
    Na de miért vágyi kvalaki arra, hogy nagyon megdugjon valakit? Számomra semmi érdekes és kifinomult nincs ha a farkával valaki hüvelyen basz valakit hosszú percekig…

    • szexyuborka Says:

      Ezzel a fiúval a következő év tavaszán váltunk el. 2,5 évig voltunk együtt. Az emberi fantázia, vágyakozás elég ingoványos, mocsaras vidék tud lenni, a szó negatív és pozitív értelmében is. Meg bele kell venni a túlfűtöttséget, a tomboló energiákat stb.stb. A hülye víziókra nincs értelmes magyarázat, az sem tudja miért akar ilyet, aki erre vágyik. Egy idő után azonban letisztulnak a vágyak, a fantáziák, kiderül mit is akarunk valójában. Szerintem. Nem lehet ezeket a dolgokat úgymond “falak közé emelni”.

Vélemény, hozzászólás?

