Az a bizonyos női táska…

Abban a táskában, ami épp akutálisan nálam van, mindig van egy takaros kis 15 cm-s csoda. Nem nagy, nem vastag, és én nagyon szeretem, mindig akkor van kéznél, amikor kell. Összejövetelekre vagy egyéb hivatalos eseményekre nem viszem magammal természetesen, de általában nálam van. A felvezető után következzék a lényeg.

Ebédszünetben, ha az időm engedi a többiekkel együtt ellépek kajálni. Olyankor (délben) kiürül az egész egység, a várók, senki nem jön vissza fél 2-ig. Saját irodám van ugyan, de az előtérben mindig császkál valaki, azonban ekkor ez a járkálás is abbamarad fél 2-ig.

Szar nap az a szombati. A feletesemmel is volt pár vitám, de a végén nekem adott igazat, a lényeg az, hogy elég ingerült voltam. Lazítanom kellett valahogy, mert nem bírtam volna fél 6-ig a melót, a kedves ügyfeleket, a hülye kérdéseket, a méghülyébb és buta kérdésekkel egyetemben. Meg a kötelező bájolgást sem. Egyszer már csináltam ilyet, akkor nem volt semmi gond, úgyhogy úgy voltam vele, akkor ismételjünk, amúgy sincsenek ma sokan, hisz szombat van. Elővettem hát a kis 15-ösöt és székben ülve némi izgatás után sikerült rendesen magamba mászni. Nem törekedtem semmi különösre, csak arra, hogy kb. 3 perc alatt élvezzek el. Ez így rendben is lett volna. Mondtam már, hogy van egy biszex kolléganőm? Vagyis elég régóta barátok vagyunk, de nálam még sose próbálkozott be. Éppen végeztem, mire rám nyitott. Nem csinált semmit, meg sem szólalt, csak nézett. Nézte amint a miniszoknyát visszaigazgatom, helyre teszem a bugyikámat, és elrejtem a vibrimet. Viccesen odaszóltam neki, hogy na most rajta kaptál… Mire ő, hogy nagyon érdekes volt, mert már egy ideje figyel. Gondoltam magamben ez szép, vagy leteper azonnal vagy nem tudom mi lesz. Egyébként sose voltam nővel, de soha nem is kerültem ilyen helyzetbe még, de el sem zárkózom előle. Szexuálisan nyitott ember vagyok… Mindenesetre odajött hozzám és bazmeg lesmárolt és benyúlt a szoknyám alá a bugyimhoz. Majd közölte velem, hogy tudja, hogy van pasim, de ez (tapizás) és a csók most járt neki. Nagyjából se köpni, se nyelni nem tudtam.  Azt mondta forróság van odabent… hajajj, de még milyen. Nem csinált semmit sem, meg is mondta, hogy nem is fog, csak csöppet felizgattam. Bazmeg. Azonban, ha nincs ellenemre, valamelyik este moziba mehetnénk vagy valami. Nem mondtam semmit. Ez az egész nem volt 5 perc se, á, annyi sem. Megkérdezte még, hogy jót élveztem-e, mire én, hogy naná! Majd elmeséltem neki, hogy miért csináltam. Helyeslően bólogatott. Amúgy tetszik nekem. Jó csaj, jó a segge, kemények a cicijei. Hasonló mentalitású is, mint én, csini, szép.  DE! Egy nő sosem ér fel egy pasival, illetve lehet szexuálisan érdekes élményeket adhatna nekem, sosem tudna egy férfi helyébe lépni. Szeritnem. A francnak van szüksége a hülye hisztijükre, a menstruációs nyavalygásukra (amiből a sajátom is kibírhatatlan) meg ez elnagyolt hülye terveikre és céljaikra, a feminista szellemiségről nem is beszélve… Nem ettem meszet, hogy csajom legyen.

Mellesleg elmondtam a páromnak. Pislogott egy sort meg vigyorgott is. Egyrészről furán érezte magát, hirtelen valami vetélytársszerű tűnt elő annak a nőnek a képében – ő mondta. Mármint számára. Nekem piszkálja a fantáziám, hogy milyen lehet egy nővel, vagy épp ezzel a nővel, akit ismerek évek óta, de amúgy ennyi. És lehet jelen esetben is csak azért érdekel ennyire, mert egyébkétn kedvelem őt, jófej csaj, elvagyunk, jókat hülyülünk, ő sem az a tipikus nő, én sem. Mert, ha más csajokra nézek, egyáltalán nem vonzódom hozzájuk, főleg nem a trendi kis kurvákhoz, akiket manapság látni mindenütt. Mindenesetre átbeszéltük ezt a Kedvesemmel. Ő nem tiltakozott az ellen, hogy találkozzam vele párszor, esetleg csináljunk is valamit. Talán benne lenne egy hármasban is… Én ő meg még a csaj. Megengedném, hogy előttem leszopja meg minden, de azt, hogy megdugja azt nem szeretném, és ő sem. És láthatná azt is, hogy mit csinál egy nő a másik nővel… Biztos érdekes lenne. Egyébként annak örülök, hogy se engem nem tüzelt ez fel, sem őt. Csak húzgáltuk a vállunkat erre az egészre. Az is lehet, hogy nem lesz belőle semmi sem. De az is lehet, hogy igen… Tőlem függ.

p.s.: a nimfománia és a szexmánia, illetve az egészséges női libidó nem egy fogalmat jelöl. A sok tudatlan fiatal azonosítja ezt a szót azzal, hogy szexmániás. Holott valójában semmi köze ezen jelentéshez,csupán egy rosszul értelemzett hozadékszó, mely téves jelentéssel épült be a társadalomba. És természetesen a mindent tudó fiatal fiúk és lányok előszeretetttel használják ezt. Rossz annak, aki nimfomán, mert soha nem fog kielégülni. Ez egy kóros szexuális állapot és valójában azt jelenti, hogy tényleges kielégülésre képtelen az illető. Patlógiás szexuális abnormalitás.  Az illető, általában nő, de férfiaknál is előfordulhat (azonban ezt máshogy hívják), izgalomba jön, de képtelen az orgazmusra. Ennél szönyűbb szerintem nincs is. Egy idő után létrejön egyfajta kóros tudatállapot, amivel azt akarja folyamatosan elérni, hogy elélvezzen. Persze nem sikerül. Az ilyen fajta nők sok férift fogyasztanak el, élvezettelen és boldogtalan életük van, semmiben nem tudják felfedezni a jót és az élvezetet egy idő után. Depresszívvé válhatnak, ami szuicid hajlammá fajulhat. Röviden ennyi. A nimfo nem szexmániás, a nimfo az elérhetetlen élvezetet keresi. Tessék ezt szépen megjegyezni.

Címkék:

Egy hozzászólás to “Az a bizonyos női táska…”

  1. szexyuborka Says:

    Nem történt semmi végül. Tényleg nincs erre szükségem, a kíváncsiság pedig nem elég indok arra, hogy számomra kedvezőtlen helyzetbe hozzam magam.

Vélemény, hozzászólás?

